Ortiz News

5 KOLABORACJI, KTÓRYCH NIE MOŻESZ PRZEGAPIĆ W SEZONIE SS 2017

O tym, że streetwear cieszy się coraz większym powodzeniem wśród projektantów mody i muzyków świadczą zaprezentowane na początku roku kolaboracje, które lada moment pojawią się na ulicach. 

Przyjrzeliśmy się dokładnie wszystkim projektom i już wiemy, że obok tych rzeczy nie da się przejść obojętnie. 

Na miejscu 5 kolejna już współpraca PUMA x Rihanna.

FENTY to propozycja czterech modeli w dwóch kolorach - gałązki oliwnej i srebrzystego różu. Piosenkarka prezentuje w niej klapki z kokardą FENTY x PUMA Bow Slides, sneakersy z podobnym wiązaniem FENTY x PUMA Bow Sneaker, sznurowane szpilki FENTY x PUMA Lace Up Heel oraz zasuwane FENTY x PUMA Sneaker Boot Zip na wysokiej platformie. 

Miejsce 4 należy do PUMA X Jeff Staple i ich wspólnego dzieła NTRVL COLLECTION. 

Znaleźć w niej można odzież, dodatki i buty. To nie pierwsza kolaboracja założyciela agencji STAPLE DESIGN, Jeffa NG, z wielkim brandem. Od 20 lat Jeff tworzy odzież inspirowaną street style, a o współpracę z nim zabiegają najwięksi. W lutym 2005 roku wraz z marką NIKE wypuścił limitowaną kolekcję butów. To przez zamieszki związane z jej dostępnością (202 sztuk) pojawił się na okładce The New York Post. 

NTRVL to świetnie zaprojektowane bluzy, t-shirty, kurtki, torby i buty. W całej kolekcji przeplata się motyw kropek. 

3 kolaboracja to nieco szalony COMME DES GARÇONS x NIKE LUNAR EPIC FLYKNIT. 

Ta japońska marka podbiła świat mody ulicznej dzięki charakterystycznemu printowi w postaci czerwonego serca z oczami. "COMME DES GARÇONS" w wolnym tłumaczeniu to "Jak chłopcy", które idealnie pasuje do stylu w jakim prezentowane są ich kolekcje - nieco uwodzicielskie, nie do końca spójne, a czasami nawet nieprzemyślane. Na razie nie wiadomo nic o rzeczach, które miałyby pojawić się w sklepach NIKE. Na Paris Fashion Week zaprezentowane zostały jedynie buty Flykint z czarną muchą. 


Numer 2, obok którego nie można przejść obojętnie, to Adidas x Alexander Wang. 

To już druga kolaboracja Wanga z Adidasem, której głównym elementem stało się odwrócone logo oryginals. Nowa kolekcja składa się z 12 produktów - dresów, topów i szortów. W przeciwieństwie do poprzedniej edycji rzeczy można kupić stacjonarnie oraz na stronach Adidasa i Wanga. Niestety kolekcja nie dotrze do Polski. Znaleźć ją można w Barneys w New York, Dover Street Market Ginza w Tokyo, Joyce w Hong Kongu, Boon the Shop w Seoulu oraz w wybranych salonach w Paryżu. 

Sesję zdjęciową kolaboracji przygotował Juergen Teller, a jej klimat nawiązuje do ulicznych targowisk. 

Bezkonkurencyjny numer 1 to kolaboracje, którymi chwali się marka SUPREME. Po ogłoszeniu zimowej kolekcji z Louis Vuitton SUPREME zaprezentowało swoją współpracę z LACOSTE. 

Wszystkie produkty są kontynuacją tenisowego stylu LACOSTE i opierają się na podstawowej palecie kolorów - biel, czerwień i granat. W skład kolaboracji wchodzą kurtka, bluzy, sweter, bluza typu crewneck, spodnie dresowe, szorty. Powoli należy zastanawiać się czy to jeszcze kolaboracje luksusowych marek z SUPREME czy SUPREME sam dobiera sobie partnerów do współpracy. 



Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów