Zwroty

Zwroty

Chcesz coś zwrócić? Nie ma problemu, każdą rzecz można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Zwracany towar nie może być używany, nie może nosić jakichkolwiek śladów noszenia lub uszkodzeń.

Jeżeli uważasz, że produkt, który do Ciebie trafił, jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie KONTAKT. W komentarzu do sprawy podaj numer zamówienia oraz dołącz opis problemu z produktem. 

Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za towar w ten sam sposób, w jaki został dokonany zakup. W przypadku zwrotu lub wysyłki towaru do wymiany, jej koszt leży po stronie klienta. W przypadku wymiany, towar ponownie wysyłamy na nasz koszt

Koszty wysyłki zwracanego produktu do Ortiz ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi Ortiz, jeśli wartość zamówienia przekracza 150zł. W przeciwnym wypadku koszty wysyłki ponosi Klient i wynoszą one 10zł (należy je wpłacić na konto bankowe, podając nr zamówienia w tytule przelewu, lub przekazać kurierowi w opcji za pobraniem).
Prosimy wcześniej sprawdzić dostępność żądanego produktu w naszym sklepie oraz zarezerwowanie jego. Wystarczy złożyć zamówienie na dany towar, a w komentarzu dopisać "Zamówienie na wymianę - nr poprzedniego zamówienia: XXXXX". To znacznie przyśpieszy realizację wymiany.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów